شروع امتحانات

بازهم امتحان

درود.از اینکه این وبلاگ را انتخاب کردید خوشحالم, امیدوارم مطالب… این وبلاگ نظر شما را جلب کند.اگر هم نه لطفا نظر بزارین تا ازپیشنهادات و انتقادات شما در جهت بالا بردن سطح وبلاگ استفاده کنیم. ما سعی کردیم در این وبلاگ از هر نوع سلیقه ای استفاده کنیم تا ما رامتهم به گروه یا جناحی…  نکنند. مهم اینجاست که همه ی ما انسانیم و بس.البته قبلا هم توضیح دادم بنا به دلایلی دسته موج سبز را پاک کردیم ولی اگر با جون و دلبه این مطلب علاقه داری میتونی تو همین وب پیداش کنی.

امتحاناتم شروع شده, دیروز هم امتحان داشتم. مراقب تا امد از بچه ها امضا بگیره تقلبو از جیبم بیرون آورد م نصفشو نوشتم,بقیشو وقتی نشست نوشتم که یه لحظه تقلب افتاد رو پام,البته متوجه نشد زود جمعش کردم…. قبولم.  چهار شنبه هم امتحان دارم ولی هنوز چیزی نخوندم اصلا نمیدونم از کجا سوال میده, تازه کتابشو دیروز گرفتم…. بگذریم.این حرفا رو زدم تا به شما عزیزان بگم اگر در این مدت کمتر مطلب عکس… میزارم به خاطر این موارد هست. البته تا جایی که وقت کنم آپ میکنم. اگر کم و کاستی داره ببخشید. قول میدم بعد امتحانات از شر مندگیتون در بیام. دوست دارم نظراتون سیستمو بترکونه.

حرف واسه گفتن زیاده ولی زمان اجازه نمیده.

Freedom for the Iranian martyrdom for us

Endless Nick Nick Nick speech issue

3 پاسخ

  1. سلام دوست عزیز.کارت عالیه حال میکنم .هر وقت وصلم یه سر میزنم.یه چیزی بگم در مورد وقایع اخیر به این اتفاقات امید پیدا کردم .مردم از هر قشری دارن اگاه میشن.9 دی کوپ کردم اخه داشتم از تلوزیون ملا ها پخش مستقیم میدیدم.این از رنگ وروم معلوم بود .شب برادر کوچیکم بهم گفت ترسیدی گفتم اره خیلی زیادن گفت نترس ما ها زورمون بیشتره .این رو هم بگم عشایر احتمالا توی چهارشنبه سوری حرکت میزنن.البته اگه تهران 22 بهمن شلوغ بشه احتمال این بیشتر میشه.9 دی انداختشون توی تردید.ملا ها میرن به جهنم امام توی زباله دون تاریخ.خامنه ای و اوباش دار مجازات.حوزه ویران وسر اخر پاسداره ها قتل و عام

    • درود. ممنون از نظر شما و اینکه این وبلاگ رو انتخاب کردید.حق همیشه پیروزه

      Endless Nick Nick Nick speech issue
      Freedom for the Iranian martyrdom for us

  2. نمد

پاسخی بگذارید

