درد و دل

درود به تمام عزیزان. از اینکه از این وبلاگ دیدن میکنید بسیار خرسندم, امیدوارم مطالب… این وبلاگ رضایت شما رو جلب کرده باشد. اگر هم ناراضی هستید لطفا نظر بزارید تا از نظرات شما در جهت بالا بردن سطح وبلاگ استفاده کنیم. نمیدونم از کجا شروع کنم. سعی میکنم کوتاه باشه تا زیاد وقت شما رو نگیره. خیلی دلم گرفته آخه از کجا بگم از جنس ضعیفه؟ که خیلی ببخشید فکر میکنند خیلی حالیشونه و آخر عقل وفهمند… نه عزیز من اینطوری نیست آقا پسرا فکرشون کار میکنه حالا به دلایلی مثل دلسوزی نامردی ک.. لیسی ……. حالتونو نمیگیرن وگرنه اذیت کردن شماها که کاری نداره.     

خانمen29+1 من به شما چی بگم فکر کردی ما اسکلیم یا رو پیشونیمون نوشته عبدالله. دختر خوب بعد یه عمر وقتی شما بخوای ما رو بپیچونی یا به قول دوستان از خودت زرنگی ول کنی که هیچی. البته خودمم قبول میکنم منم اشتباه داشتم….. ولی اینقدر شهامت دارم که بخوام اشتباهمو اعتراف کنم ولی شما چی؟؟؟؟؟؟؟

این قدر خودخواه و مغروری که قبول نمیکنی اشتباه میکنی. میخوای با این کارت چی رو ثابت کنی؟ دنبال چی هستی؟ امتیازش یا کفشهای بروسلی. عزیزم کفشاشو فروختن رفت الکی دنبالش نگرد.امتیاز هم از نوع منفی هست. خدا خودش میدونه میتونستم حالتو بگیرم ولی دلم نیومد .آره میتونستم .کاری میکردم که تا مدتی افسرده بشی.ترور شخصیتت میکردم…. ولی حالا خوشبختانه یا بد بختانه اهل نامردی و .. نیستم ولی امیدوارم تو اخلاقت تجدید نظر کنی. به خاطر خودت میگم, واسه آیندت خوبه….

این بود داستان من و en29+1….

امیدوارم  بخونی. البته حرف واسه گفتن زیاده ولی زمان مجال نمیده.

البته از دختر خانمها معذرت میخوام ولی باید این مطالب رو مینوشتم تا ایشون بدونند که ما عبدل نیستیم. میدونم وقتی که بخونه چی میگه. میگه:کی من مگه من چیکار کردم./// شما کاری نکردی عزیزم. شما نوه ی پیغمبری ما گنهکاریم. مگه میشه شما گناهی مرتکب بشی, شما معصومی….

حالا دختر خانمها بگن ما تبعیض جنسی قایل میشیم. نه  عزیزم. باید واقعیت رو بیان کرد فرقی به جنس نداره باید انسان باشی. البته نه از روی ظاهر بلکه اخلاق و فهم انسان رو داشته باشی….       مهم اینه حالا میخواد دختر یا پسر باشه یا نه اصلا 2جنسه

حالا میرسیم به انسانهای واقعی انم از جنس مونث.آره اشتباه نمیکنید. دختر رو میگم. درسته در بالا از کسی شاکی بودم ولی باید انصاف هم داشت و خوبی رو گفت. مهدیه جون به خدا یه دونه ای به مولا آخرشی. واقعا از ته قلب شما رو دعا میکنم. البته علی رضا میگه چون از لحاظ مادی ساپورتم میکنی دوست دارم ولی خدایی این نیست. البته اینم بگم خوب پول هم تو دوست داشتنم تاثیر داره ولی در مرحله اول نیست. همه چیز که پول نمیشه همین که جواب چرت و پرتامو نمیدی, از صمیم قلب دوستم داری,تو درسام کمکم میکنی, اهل دروغ و ریا نیستی, صاف و صادق و بی آلایش, منطقی…… هر چیزی از شما بگم کم گفتم. از همین جا از تمام کمک هایی که به من کردی تشکر میکنم.

این بود داستان ما. دوست خوب یه نعمته ولی بد… خدا نصیب نکنه.

از تمام کسانی که این مطلب رو میخونند تقاضایی دارم. خواهش میکنم منو دعا کنید فردا روز سرنوشت سازی هست اگر … نشه.البته 5 شنبه هم هست. آیندم از هر لحاظ عوض میشه. عاجزانه از تمام شما کمک میخوام. امیدوارم دعای خود را از ما دریغ ندارید. محتاجم به دعای شماعزیزان. از اینکه وقت شما رو گرفتم معذرت میخوام.

مبهم

پاسخی بگذارید

