sms

اس ام اس هايي در انتظار تو

وقتي که وفا قصه برف به تابستان است و محبت گل نايابيست به چه کسي بايد گفت: با تو خوشبخت ترين انسانم

کسايي که به فکرمون هستن رو به گريه مي اندازيم. ما گريه مي کنيم براي کسايي که به فکرمون نيستن. و ما به فکر کسايي هستيم که هيچوقت برامون گريه نمي کنن

دوست داشتن را بايد از دختر بچه ها ياد گرفت. آنها در مقابل محبتي كه به عروسك خود مي كنند از او انتظار ني و من ز تو دورم، بر جان تو سوگند که دوستدار تو هستم

گفتم زندگي چند بخش است؟؟ گفت:: دو بخش گفتم كدامند؟؟ گفت : كودكي، پيري گفتم: پس جواني چه شد؟؟ گفت : با عشق ساخت…… با بي وفايي سوخت….. با جدايي مرد

عده ي زيادي هستند كه منتظر خوشبختي هستن. اما غافل از اينكه قانون طبيعت برعكسه اينه. اين ”خوشبختيه“ كه منتظر ماست. زيرا ما خالق او هستيم


هيچ وقت آرزو نكن جاي كس ديگه اي باشي.چون اون وقت جاي تو توي دنيا خالي مي شه
دوست دارم بي آنکه بداني هميشه به يادت هستم بي آنکه به يادم باشي هميشه همراهت هستم بي آنکه حضورم را احساس کني دوستت دارم

پرسيدم چرا دوستم داري؟ توي چشمام نگاه كرد وهيچي نگفت گفتم شايد واقعا دوستم نداره؟ وقتي رفت فهميدم دوست داشتن دل ميخواد نه دليل
درياها نماد فروتني هستند . در نهاد خود کوه هايي بلندتر از خشکي دارند ولي هيچ گاه آن را به رخ ما نمي کشند

يادمان باشد خطوط قلبمان را زياد اشغال نکنيم شايد خدا پشت خط باشد

آدمي ساخته ي افکار خويش است فردا همان خواهي شد که امروز بدان فکر مي کني

ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پيامي نمي دهد چرا ترکش نمي کني؟ به ماه نگاهي کردم و گفتم آيا آسمان تو را ترک مي کند زماني که نمي درخشي؟

مي دوني بهترين دوست تو کيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسي که اولين اشک تو را ببينه دوميش را پاک کنه سوميش را تبديل به خنده کند

عميق ترين درد زندگي مردن نيست بلکه نداشتن کسي است که الفباي دوست داشتن را برايت تکرار کند و تو از او رسم محبت بياموزي
ارزش تو به اندازه آن چيزي است که به آن دل مي بندي پس مواظب باش که به کمتر از بي نهايت عشق ، دلبند نشوي

ستاره پنج انتها داره…مربع چهار انتها داره…مثلث سه انتها داره…خط دو انتها داره…زندگي يك انتها داره …خدا كنه منو تو مثل دايره بي انتها باشه

خيانت تنها اين نيست که شب را با ديگري بگذراني خيانت ميتواند دروغ دوست داشتن باشد

بهتره ديگران از ما به خاطر آنچه که هستيم متنفر باشند تا اينکه مارو به خاطر آنچه که نيستيم دوست داشته باشن

ثمره عمر آدمي يك نفس است و آن نفس از براي يك همنفس است گر نفسي با نفسي هم نفس است آن يك نفس از براي عمري بس است
اگر مي دانستي چه قدر دوستت دارم هيچ گاه براي آمدنت باران را بهانه نمي کردي رنگين کمان من

وقتي با کسي که عاشقشي هستي معمولا تو رفتارت راحت نيستي و خجالت ميکشي ولي وقتي با کسي که دوستش داري هستي… تو خودت هستي و هر کاري دوست داري ميکني
ديروز ما زندگي را به بازي گرفته بوديم، امروز او ما را به بازي گرفته… اما فردا چه خواهد شد؟

عشق آن نيست که هر لحظه کنارش باشي عشق آن است که پيوسته به يادش باشي

بزرگترين آرزوم اينه کوچکترين آرزوت باشم
من به دو چيز عشق مي ورزم يكي تو و ديگري وجود تو، به دو چيزاعتقاد دارم يكي خدا وديگري تو، من در اين دنيا دو چيز ميخواهم يكي تو وديگري خوشبختي تو.

قلبمو هديه مي دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اينکه قلبمه به خاطر اينکه تو توشي

نظامي ترين جمله عاشقانه: توي اردو گاه قلبتء منم يه اسير جنگيء تو منو شکنجه ميديءتوي اين قلعه ي سنگي

 

یک پاسخ

  1. سلام.
    تودر»محسن باکس «لینک فرستادی.انقدرخوبه .
    هم لینک ثابت داره ،هم روزانه.
    من همین امروزلینک فرستادم بازدیدکننده های من چهاربرابرشد.

پاسخی بگذارید

